Hľadáme: Asistentka / Asistent Kancelárie Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

  • 30. 1. 2023

Miesto práce
Mlynské nivy, Bratislava

Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Termín nástupu
ihneď, prípadne dohodou

Mzdové podmienky (brutto)
1 450 EUR/mesiacZvýšenie po skúšobnej dobe.Konkrétna výška základnej mzdy bude stanovená v závislosti od skúseností a kvalít uchádzača. Možnosť bonusov vo výške aj viac ako 2 platov ak urobíte niečo významné.Kvalitu uchádzača vieme férovo oceniť.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hlavným poslaním je organizačné a administratívne zabezpečenie činnosti a celkového hladkého fungovania sekretariátu KRRZ a organizačné a administratívne zabezpečenie činností členov Rady pre rozpočtovú zodpovednosť

Náplňou práce na tejto pozícii budú:

Bežné kancelárske práce súvisiace s chodom sekretariátu RRZ a KRRZ najmä:

• Evidencia faktúr a účtovných dokladov (Vytváranie a udržiavanie efektívnej správy záznamov, finančných dokladov a dokumentov pre účtovné účely)
• Zabezpečenie služobných ciest pre členov RRZ, zamestnancov KRRZ vrátane ich vyúčtovania
• Evidencia dochádzky zamestnancov, administrácia  stravných lístkov (príspevkov na stravovanie )
• Asistovanie pri príprave dokumentov a publikácií KRRZ
• Komunikácia navonok s dodávateľmi, poskytovateľmi služieb a externými spolupracovníkmi KRRZ a RRZ
• Korešpondencia KRRZ a RRZ
• Spravovanie webovej stránky rrz.sk, tvorba jednoduchých podstránok a marketingových textov, aktualizácia údajov a dokumentov na internetovej stránke
• Komunikácia s medzinárodnými organizáciami (EÚ, OECD) a inými fiškálnymi radami
• Organizovanie medzinárodných konferencií, seminárov, stretnutí a tlačových konferencií, teambuildingov a iných interných podujatí

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Flexibilný pracovný čas (vr. možnosti homeoffice)
    • Teambuildingové aktivity
    • 5 dní dovolenky nad rámec Zákonníka práce
    • Sick days
    • Rekreačné poukazy
    • Príspevok na III. pilier
    • Vysoko motivačné bonusy naviazané striktne na plnenie úloh, ktoré posúvajú fungovanie inštitúcie dopredu

Informácie o výberovom konaní

Pozícia si vyžaduje určité pracovné skúsenosti, šikovný absolvent sa však nestratí, preto je pozícia otvorená pre oba typy uchádzačov .
Na výbere si dáme záležať, vybraných uchádzačov si zavoláme a porozprávame sa, budeme chcieť poznať názor na niektoré veci a určite otestujeme aj angličtinu.
Ak všetko pôjde dobre, tak bude len jedno kolo, skôr by sme však rátali s dvomi.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ekonómia, obchod, marketing, spoločenské vedy, všeobecné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk – Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel – Pokročilý
Microsoft Outlook – Pokročilý
Microsoft PowerPoint – Pokročilý
Microsoft Word – Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Samostatnosť
    • Zodpovednosť a spoľahlivosť
    • Orientácia na detail
    • Flexibilita
    • Schopnosť určovať si priority
    • Záujem zlepšovať veci
    • Príjemné vystupovanieBezpodmienečne nutné sú výborné organizačné a komunikačné schopnosti.Si človek, ktorý má rád poriadok vo veciach, multitasking zvládaš ľavou zadnou a si rád súčasťou niečoho väčšieho, čo dobre funguje. Si schopná/ý komunikovať so všetkými typmi ľudí a keď je treba, aj po anglicky. Ak veci nejdú tak ako by mali (čo sa pri práci na tejto pozícií určite občas stane), nespanikáriš a nájdeš riešenie. Na sekretariáte nebudeš sama/sám, zastupiteľnosť väčšiny Tvojich úloh bude zabezpečená.

    Nemáme nič proti politickému presvedčeniu, ale ak chceme mať istotu, že budete pristupovať ku svojej práci nestranne, je dôležité, aby ste neboli aktívne činný v štruktúrach politických strán. Okrem toho budeme vyžadovať oznámenie vedľajších platených/neplatených aktivít, ktoré by mohli súvisieť s našou činnosťou a potenciálne by ovplyvnili reputáciu našej inštitúcie.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Rada pre rozpočtovú zodpovednosť (RRZ) bola zriadená v júni 2012 ako verejná inštitúcia nezávislá od vlády s cieľom hodnotiť vývoj verejných financií, dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, hospodárnosti a hodnotiť dodržiavanie pravidiel rozpočtovej zodpovednosti.
Poskytujeme nezávislý pohľad na vývoj ekonomiky a verejných financií, analyzujeme vplyv politických rozhodnutí vlády na verejné financie a hodnotíme vyhliadky na dosiahnutie fiškálneho cieľa vlády. Poskytujeme neskreslené informácie verejnosti v oblasti verejných financií vo forme správ o dlhodobej fiškálnej udržateľnosti, o fiškálnych rizikách a trendoch vo výdavkoch na sociálne zabezpečenie. Rovnako pripravujeme články a komentáre k ekonomickým a fiškálnym otázkam.

Úvod


https://www.facebook.com/rozpoctovarada.rrz

Počet zamestnancov

25-49 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Barbora Briestenská
E-mail: barbora.briestenska@rrz.sk